Leverans 1-3 vardagar - Fri frakt över 799 kr

Vanliga frågor

Här är våra vanligaste frågor

ORDER

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Tråkigt att du inte fått orderbekräftelsen på din beställning! Denna ska skickas ut i samband med ditt köp, men ibland kan det bli en liten fördröjning. 
Kontrollera gärna att du skrivit rätt mailadress på kvittosidan, och avvakta annars ett par timmar. Det kan även vara bra att kontrollera skräpposten så att den inte hamnat där. Om du fortfarande inte fått någon orderbekräftelse efter 24h, kontakta vår kundservice.


Jag glömde lägga till min rabattkod, kan ni hjälpa mig?
Självklart! Kontakta vår kundservice med ditt ordernummer, så ser vi till att lägga till rabatten i efterhand (så länge din order uppfyller villkoren för rabattkoden).



LEVERANS

Vad erbjuder ni för leveranssätt & fraktavgifter? 
I nuläget så erbjuder vi leveranser med PostNord, Instabox och Budbee hemleverans. Vilka alternativ som syns för just dig baseras på det postnummer som du skrivit in i kassan. Du hittar leveransavgifter här och i kassan i samband när du lägger din beställning.  


Var är min beställning? 
Vi har en leveranstid på 1-3 vardgar och så fort paketet har lämnat vårt lager så får du en leveransbekräftelse via mail.  Vi rekommenderar att ladda ner appen för det leveranssätt som du valt, för att få aviseringar direkt i telefonen och för bättre översikt av tidigare och nuvarande beställningar. 


RETUR

Hur returnerar jag?
För att vi ska kunna ta emot din retur så behöver den först registreras online.
Klicka
här eller gå in via Mina sidor. Under fliken “orders” hittar du en knapp för varje order där du kan registrera din retur.  När registreringen är gjord får du all info och det underlag som behövs för att skicka in det till oss. 


Vad kostar det att returnera?
Du hittar alla avgifter här


Hur lång tid har jag på mig att returnera?

Du har 14 dagar på dig att returnera.


Har ni mottagit min retur?
Vi gör såklart allt vi kan för att returhanteringen ska gå så snabbt som möjligt! Vi räknar med att kunna hantera returerna inom 1-2 veckor, men i vissa fall kan det ta några dagar extra. Vi skickar alltid ut en returbekräftelse via mail när returen är hanterad hos oss.  


BETALA

Hur mycket ska jag betala?
Det är smidigt att hitta till dina aktuella fakturor, och du kan även se all information och historik på tidigare betalningar. Allting hittar du genom att logga in på Mina sidor och gå till “Mina fakturor”. Där identifierar du dig med Bank-ID för att komma åt all info. 


Varför har jag fått en extra avgift vid kredit köp?
Faktura och delbetalningskonto är en kredit, och för dessa tjänster tas det ut en avgift för att du ska få nyttja den tjänsten. 
Här kan du se vilken avgift som tas ut i samband med vilket betalsätt du valt.


Får jag en ny faktura när jag har returnerat?
Ja, vi skickar alltid ut en uppdaterad faktura i samband med en retur, så länge det finns ett öppet saldo. Om du vill avvakta med betalningen tills att du fått den nya fakturan så går det såklart bra, men tänk bara på att hålla lite koll på förfallodatumet.  
För att ändra förfallodatumet, kontakta vår kundservice 

 

Tillagd i varukorgen
Summa varukorg: