Retur
Reklamation
Jag har fått en trasig vara, hur gör jag?
Tråkigt att du fått ett trasigt plagg, så ska det såklart inte vara! Vänligen skapa ett reklamationsärende via Mina sidor, eller via denna länk
Välj “Reklamation” som returorsak och lägg en kommentar där du beskriver felet. Här får du gärna skriva med om du önskar ett prisavdrag eller om du hellre vill skicka in den till oss.
I sista steget lägger du till bilder som tydligt visar felet.
Så fort vi har hunnit kika på reklamationsärendet så återkommer vi till dig via mail. Det kan ta upp till 5 vardagar att hantera, men det går oftast snabbare än så.
Min vara har gått sönder efter användning, hur gör jag?
Tråkigt att varan inte höll den kvalitet som den borde! Du har alltid 3 års reklamationsrätt om en vara är skadad eller felaktig, men tänk på att det enbart täcker produktionsfel och inte fel som uppkommit av slitage eller onormal hantering.
För att göra en reklamation kan du följa stegen ovanför.
Behöver jag betala något när jag skickar tillbaka en felaktig vara?
Vid godkänd reklamation står Bubbleroom för returkostnaden.
Jag är inte nöjd mer er hantering av min reklamation, hur tar jag det vidare?
Om vi inte kan nå en överenskommelse där du känner dig nöjd har du möjlighet att föra ärendet vidare till Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Du hittar direkt till ARN via www.arn.se. Deras adress är Box 174, 101 23 Stockholm.
Du kan även använda EU-kommissionens online-klagoportal som du hittar här: https://ec.europa.eu/consumers/odr
För fullständig information, se våra Köpvillkor.