Leverans 1-3 vardagar - Fri frakt över 799 kr

Policy

Mina Sidor

Jag har problem att logga in, vad gör jag?
Tråkigt att det krånglar med inloggningen! Börja gärna med att testa via en annan webbläsare i din mobil/på datorn. Om du har glömt lösenordet så kan du klicka på “Glömt lösenord”, så skickas det ut en länk till dig via mail där du kan byta.   
Om problemet kvarstår, kontakta vår kundservice så att vi kan hjälpa dig vidare.

Kan jag se mina fakturor/konto på Mina Sidor?
Absolut! Logga in på Mina sidor och gå till “Mina fakturor”. Där kan du identifiera dig med Mobilt Bank-id för att se ditt aktuella saldo och betala din faktura.

Kan jag se mina beställningar på Mina Sidor?
Ja, all info om dina beställningar hittar du under Mina sidor, under fliken “Ordrar”. Där ser du hela din orderhistorik med alla detaljer. 

Vad är Mina favoriter?
Vi vill att du ska kunna spara alla dina favoritplagg på ett och samma ställe! Sidan kan användas på olika sätt. Kanske vill du använda den som en inköpslista, där du sparar dina favoriter som du snart ska klicka hem. Eller varför inte skapa en sida med inspiration till kommande event/happenings!?  
Bara klicka i hjärtat på den varan som du vill spara bland dina favoriter. Du hittar dom sen genom att klicka på hjärtat längst upp till högre på hemsidan. 

Jag vill avsluta mitt medlemskap, hur gör jag?
Tråkigt att du lämnar oss, men vi hoppas att vi ses igen i framtiden!  
Avsluta medlemskapet gör du själv via Mina sidor, under fliken “inställningar”. När du klickat i att du vill avsluta medlemskapet så innebär det att alla personuppgifter som används för vår marknadsföring och kommunikation med dig raderas. 

Bra att veta! Det finns andra ändamål och lagkrav som gör att vi måste spara dina personuppgifter en viss tid. Till exempel måste vi behålla uppgifter om dina köp och transaktioner i 3 år, för att kunna uppfylla reklamationsärenden. Och för att kunna möta bokföringslagens krav måste dina personuppgifter sparas hos oss i 7 år. 


Tillagd i varukorgen
Summa varukorg: